اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان
سرخط خبرها

گله رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی از هاشمی جواهری| اجاره استخر ثامن ۲۴۰ میلیون تومان؟

  • کد خبر: ۱۶۴۴۹۲
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
گله رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی از هاشمی جواهری| اجاره استخر ثامن ۲۴۰ میلیون تومان؟
رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی گفت: از آقای هاشمی جواهری گله دارم، امروز سد محکم ما اداره ورزش و جوانان استان است.

جلال قسمتی درگفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز از هاشمی جواهری گلایه و در خصوص شرایط فعلی هیات قایقرانی استان، اظهار کرد: مدیران مختلفی از جمله آقای هاشمی جواهری وعده استخر ورزشگاه ثامن را دادند. استخر ثامن را با هزینه شخصی تجهیز، راه‌اندازی و آغاز به کار کردیم ناگهان گفتند دست نگه دارید چرا که باید در کمیسیون ماده ۸۸ کارشناسی شود. پس از آن باید برای آن استخر ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کردیم.

انعقاد قرارداد یک‌ساله برای ۱۱ ماه؟

وی افزود: این مبلغ برای قراداد یک ساله است ما در اسفندماه قرارداد را باید از بهمن تا بهمن سال آینده منعقد می‌کردیم، در پاسخ به اعتراض ما گفتند؛ دیگه حالا!. کتبا اعلام کردیم که ۱۰۰ میلیون تومان هزینه هنگفتی است که در کارشناسی بعدی ۲۴۰ میلیون تومان اعلام شد. پای معامله نیز گفتند ۶۰ میلیون تومان هم باید ضمانت بانکی بدهید.
رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۵ سال استخر ثامن غیرفعال بوده است، ادامه داد: امروز سد محکم ما اداره ورزش و جوانان استان است، ما هزینه کردیم و حتی قایق‌های خود را در مجموعه ورزشی ثامن گذاشتیم، مگر رشته ما درآمدزاست؟ باید ورزشکاران رایگان ورزش کنند، امروز با برخی نواحی آموزش‌وپرورش رایزنی کردیم و برای شروع باید از استخر استفاده کنیم، نمی‌شود که قایقران تازه کار را برد سد چالیدره.
قسمتی در خصوص استفاده از استخر کوثر، عنوان کرد: استخر کوثر نیز آنقدر خاطرخواه دارد که به قایقرانی نمی‌رسد. ما راه دور ورزشگاه ثامن را انتخاب کردیم و یک ریال از اداره ورزش استان دریافت نکردیم و به سرانجام رساندیم، بگذارید کار کنیم.
وی در خصوص کارشناسی کمیسیون ماده ۸۸، تاکید کرد: شوک به ما وارد شد، اصل مطلب را قبول ندارم اگر روز اول هزینه‌های استخر را بیان می‌کردند در استخر‌های دیگری که پیدا می‌شد، هزینه می‌کردیم.
رئیس هیات قایقرانی استان ادامه داد: انتظار ما بیش از این حرف‌هاست، حداقل به وعده خود عمل کرده و استخر ثامن را در اختیارمان بگذارند. روز اول صحبت استفاده رایگان بود نه پرداخت هزینه‌های هنگفت و چک و سفته.

گله رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی از هاشمی جواهری| اجاره استخر ثامن ۲۴۰ میلیون تومان؟

رضایت به استخر غیراستاندارد ثامن

قسمتی استخر ثامن را درمان درد آموزش قایقرانی دانست و گفت: هرچه سریع‌تر مجموعه ثامن را در اختیار ما بگذارند با این وجود که استاندارد نیست راضی هستیم درد آموزش ما را درمان می‌کند که پایه را تقویت کنیم. در مجموعه چالیدره طبق تفاهم‌نامه‌های موجود خوشبختانه با همکاری بسیار مطلوبی روبه‌رو هستیم.

درب استخر به روی قایقرانی گناباد بسته شد

وی در خصوص شرایط قایقرانی شهرستان‌های خراسان رضوی اعلام کرد: هم اکنون در پی راه‌اندازی قایقرانی در گناباد هستیم. متاسفانه علی‌رغم اینکه قرارداد منعقد و مجوز‌های مربوطه صادر شد پس از تجهیز کردن استخر گناباد درب استخر را به دلیل شکایت هیات شنا بستند، گناباد مرکز استعداد است. مگر قرارداد با امضای مدیران مربوطه منعقد نشده است؟ تربت حیدریه را نیز فعال کردیم، اما نمی‌گذارند به سرانجام برسد.
رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی در ادامه در خصوص نارضایتی قایقرانان خراسانی، تاکید کرد: تا آن‌جا که توانستیم و می‌توانیم مشکلات قایقرانان را حل می‌کنیم. سال گذشته در دوران کرونا قایقرانان ما در سد چالیدره تمرین می‌کردند.
قسمتی در ادامه گفت: تمام قایقرانان ما برای شرکت در مسابقات با هواپیما رفتند و برگشتند، بهترین لباس ورزشی را با سلیقه خودشان تهیه کردیم. ورزشکار مستمر تمرین می‌کند نه پس از گذشت ۶ ماه دوباره برگردد کمااینکه ظرفیت استان پذیرای آنان هست. مهلا عاطفه‌دار ورزشکار بود و هم‌اکنون هر زمان که بخواهد برای تمرین به مجموعه چالیدره می‌رود.
وی افزود: در اکثر مسابقات فدراسیون شرکت می‌کنیم، اما باشگاه‌ها و بخش خصوصی باید پای کار باشند که پیشرفت کنیم، قایقران می‌گوید پارو، کلاه و. در اختیار ما بگذارید این در حالی است که ما نباید تامین کنیم، این تجهیزات شخصی است. در ورزشگاه آزادی ورزشکار وسایل خود را تهیه می‌کند و قایق خود را در یک اتاق می‌گذارد و برای آن اتاق اجاره ماهیانه و سالیانه پرداخت می‌کند.

گله رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی از هاشمی جواهری| اجاره استخر ثامن ۲۴۰ میلیون تومان؟
رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی در خصوص تاثیر خشکسالی سال جاری بر قایقرانی استان، بیان کرد: هر جا که آب هست، قایقرانی زنده است، ما نباید بگوییم خشکسالی است هم‌اکنون سد چالیدره آب دارد، اما باید یک پوست‌اندازی نسل را داشته باشیم. از ورزشکار ۱۵ سال گذشته نمی‌توان انتظار توانایی همان ۱۵ سال گذشته را داشت.
قسمتی در ادامه گفت: از شرایط ورزشکارانم اطلاعات کامل دارم. یکی از قایقرانان ما در کیش در حال تمرین است و با رییس هیات کیش برای تمرین‌های وی هماهنگ کردم. ضمن اینکه قایقرانان خود را به پایگاه ورزش قهرمانی معرفی می‌کنیم. وی نداشتن داور و مربی را یک معضل اصلی قایقرانی برشمرد و اضافه کرد: هم‌اکنون نیز قایقرانان ما مربی و داور ندارند که در خواست خود را برای برگزاری دوره‌ها، به فدراسیون اعلام کردیم، اما شرایط مالی و اینکه نوبت به خراسان برسد زمان‌بر است. رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی، بیان کرد: تابستان سال گذشته در بوشهر دوره برگزار شد به ورزشکاران گفتیم غیرحضوری شرکت و مدرک آن را اخذ کنید، ما از شما استفاده می‌کنیم، اما هیچ. جوانان ما که علاقه‌مند هستند تحت نظر مربیان تیم ملی تمرین می‌کنند. قسمتی در نهایت در خصوص آینده قایقرانی استان، گفت: زیربنای محکمی دارد، امروز قایقران ۱۳ ساله ما مقام‌های کشوری کسب می‌کند و رکورد ملی را می‌شکند و ما در استان با مدرسه وی هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم، مانند این ورزشکاران در خراسان رضوی بسیار است. فضا دراختیار گذاشته شود با استقبال مطلوبی از طرف جوانان و خانواده‌ها مواجه خواهیم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->